Tweet analysis of #slush14 – Day 0

Desktop is the new print.
Mobile is the new black.
Data is the new oil.
And this is just a beginning…


Analysis of #Slush14
Day 1 >>>

Tweet analysis of Slush 2014, DAY0 (October 27th – November 17th)

theMartti_Analysis_Slush_2014_Day0.001

theMartti_Analysis_Slush_2014_Day0.002

theMartti_Analysis_Slush_2014_Day0.003

Analysis of #Slush14
Day 1 >>>

The author is the Social TV Producer. Martti Lindholm writes (analyses & visualizes data) about phenomena, analyzing, social media services and integrating them into the content.

Photos: Slush World, Sami Heiskanen, Sami Välikangas, Jussi Hellsten, Kai Kuusisto
https://www.flickr.com/photos/slushmedia

TWITTER @theMartti || LINKEDIN theMartti || INSTAGRAM @theMartti
TUMBLR themartti.tumblr.com || BLOG blog.theMartti.com

2 kommenttia artikkeliin ”Tweet analysis of #slush14 – Day 0

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s