#5ajatusta konseptin tai sisällön suunnitteluun

DNA

Sosiaalisuus ja vuorovaikutus ovat osa peruskalliotasi.
Ne luovat merkityksen sisältökokonaisuuden dna:lle.

SISÄLTÖ

Tulenkantaja luo kipinän.
Tarina ja persoonat keräävät ihmiset leirinuotion äärelle.
Brändit ja erityisesti henkilöbrändit tuodaan näyttävästi esille.

YHTEISÖ

Yhteisön rakentaminen aloitetaan varhaisessa vaiheessa – jopa idean syntyhetkellä.
Joukkoistamalla sitoutat jäsenet lopputulokseen.
Ilman yhteisöä sisältösi muuttuu kohinaksi.

RESURSSIT

Sisällöntuotanto on jatkuva prosessi.
Siihen on varattava riittävästi resursseja.
Yhteisö ansaitsee kaiken huomiosi.

LÄPINÄKYVYYS

Sisältö, tuotanto ja prosessit ovat läpinäkyviä.
Luomasi maailma on avoin ja rehellinen.
Läpinäkyvyys koskee myös viestintää.

Jaa sinun ajatuksesi. [CLICK]

Kuva: http://lifepointegroups.com
Kuva: http://lifepointegroups.com

Kirjoittaja on sosiaalisen TV:n tuottaja. Martti Lindholm kirjoittaa ilmiöistä, mittaamisesta, vuorovaikutuksesta sekä sen integroimisesta osaksi sisältöjä.

Kirjoituksen kansikuva: http://pichost.me/1652341/

TWITTER @theMartti || LINKEDIN theMartti || INSTAGRAM @theMartti
TUMBLR themartti.tumblr.com || FOURSQUARE MTV #SocialTV HQ
READ #theMartti Daily || 45DW www.45dw.com || BLOG blog.theMartti.com

Yksi kommentti artikkeliin ”#5ajatusta konseptin tai sisällön suunnitteluun

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s